Trust
Trust, som er inspirert av faktiske hendelser, handler om prøvelsene og triumfene til en av Amerikas rikeste og ulykkeligste familier, Getty-familien. Trust utforsker kompleksiteten i hjertet av enhver familie, rik eller fattig.
Trust som er inspirert av faktiske hendelser, handler om prøvelsene og triumfene til en av Amerikas rikeste og ulykkeligste familier, Getty-familien. Med like deler familiehistorie, dynastisk saga og en undersøkelse av den gjennomsyrende kraften til penger, utforsker Trust kompleksiteten i hjertet av enhver familie, rik eller fattig. Fortalt over flere sesonger som strekker seg over det tjuende århundre, begynner serien i 1973 med kidnappingen av John Paul Getty III (Harris Dickinson), en arving til Getty-oljeformuen, av den italienske mafiaen i Roma. Kidnapperne hans satset på flere millioner dollar i løsepenger. Tross alt, hvilken rik familie ville ikke betale for å få tilbake en av sine kjære? Pauls bestefar, J. Paul Getty Sr. (Donald Sutherland), en gåtefull oljemagnat og muligens den rikeste mannen i verden, er alene i et Tudor-herskapshus på den engelske landsbygda, omgitt av et harem av elskerinner og en kjæledyrløve. Han er opptatt. Pauls far, J. Paul Getty Jr. (Michael Esper), er fortapt i en tåkete tilstand i London og nekter å svare telefonen. Bare Pauls mor, Gail Getty (Hilary Swank), er igjen for å forhandle med de stadig mer desperate kidnapperne. Dessverre er hun blakk. Trust kartlegger tenårings-barnebarnets forferdelige opplevelse i hendene på kidnappere som ikke kan forstå hvorfor ingen ser ut til å ønske fangen tilbake.