Ville Yellowstone
Yellowstone, med sin unike og fantastiske beliggenhet, er et paradis. Men livet er ikke alltid lett for dyrene som lever der. Ville Yellowstone er filmet på både sommer- og vinterstid med fantastiske nære opptak av dyrelivet i Yellowstone, og fanger skjønnheten og kjernen av landområdet og dyrene på et sted ulikt noe annet sted i verden.