Hannah Montana
Piosenkarka pop przeprowadza się do Malibu w Kalifornii, gdzie utrzymuje w tajemnicy swój status gwiazdy, starając się zachować pozory i żyć normalnie pośród kolegów i koleżanek z nowej szkoły.