Akcja toczy się dalej. Laureat Oscara Matt Damon powraca w roli profesjonalnego zabójcy Jason Bourne’a w fenomenalnym szpiegowskim filmie sensacyjnym z najbardziej dramatycznymi pościgami w historii kina.