Cienka czerwona linia
Na początku II wojny światowej żołnierze amerykańskiego oddziału bardzo się do siebie zbliżyli, gdy napotkali zaciekły opór Japończyków w jednej z najbardziej barbarzyńskich bitew na wyspie Guadalcanal.