Niezły balet
Gdy Mike (Stiller) jest w trakcie finalizowania największej transakcji w swojej karierze, zostaje wyrwany ze swojego kawalerskiego życia w wielkim mieście na farmę w wiejskim Ohio, aby pomóc swoim niedawno osieroconym siostrzeńcom znaleźć nowy dom.