Earl i ja, i umierająca dziewczyna
Niezręczny społecznie licealista, jego najlepszy przyjaciel i ich nieuleczalnie chora koleżanka z klasy tworzą silną więź w tej serdecznej i zabawnej opowieści o prawdziwej przyjaźni.
Zdobywca Głównej Nagrody Jury i Nagrody Publiczności na Festiwalu Filmowym Sundance 2015, Ja i Earl i umierająca dziewczyna to wyjątkowo zabawna, cudownie urocza opowieść o prawdziwej przyjaźni, o licealiście Gregu, jego najlepszym przyjacielu Earlu, z którym tworzy filmy oraz Rachel - śmiertelnie chorej koleżance z klasy, z którą Greg jest zmuszony spędzać czas na prośbę swojej wścibskiej matki.