Distancias
Gdy mężczyzna zaczyna mówić do siebie w zatłoczonym wagonie metra, Maria postanawia odpowiedzieć i skrócić dystans pomiędzy nimi. Co się wydarzy, gdy ktoś postanowi zostać i potraktować nieznajomego z życzliwością?