Za kulisami serialu „A gdyby...?”
Twórcy serialu Marvel Studios „A gdyby...?” zapraszają na ekskluzywną wyprawę za kulisy pomysłowego serialu animowanego. Odkryjcie, jak powstawały jego niezwykłe scenariusze i unikalny styl animacji. Posłuchajcie, jak w studiu uznany aktor Jeffrey Wright użyczał swojego głosu Obserwatorowi, co tchnęło nowe życie w tę kultową postać komiksów Marvela.
Twórcy serialu Marvel Studios „A gdyby...?” zapraszają na ekskluzywną wyprawę za kulisy tego pomysłowego i przełamującego schematy serialu animowanego. Odkryjcie, jak jego stylistykę zainspirowali klasyczni graficy tacy jak Norman Rockwell. Dowiedzcie się, jakie techniki filmowe zarezerwowane dotąd dla produkcji aktorskich wykorzystano w animacji, żeby nadać jej zachwycającą, kinową jakość. Poznajcie proces twórczy, który pozwolił wymyślić i doszlifować niezwykłe scenariusze odcinków. Wpadnijcie do studia nagrań, gdzie uznany aktor Jeffrey Wright użyczył swojego unikalnego głosu Obserwatorowi, co tchnęło nowe życie w kultową postać komiksów Marvela. W tym odcinku ASSEMBLED porywająca i wnikliwa analiza serialu, który śmie zapytać: „A gdyby...?”.