Akwamania
Zapalony narciarz wodny Goofy postanawia nauczyć swojego syna tajników tego sportu i przypadkowo kończy jako uczestnik wyścigu mistrzów. Po drodze do zwycięstwa napotyka pechową ośmiornicę i zbacza na kolejkę górską w wesołym miasteczku.