Atom, The: A Love Affair
Pasja. Wiara. Zdrada. Nadzieja. Burzliwa historia miłości i nienawiści Zachodu do energii jądrowej na przestrzeni ostatnich 70 lat przedstawiona przez tych, którzy doświadczyli jej na własnej skórze.