Piękna i Bestia: Zaczarowane święta
Przeżyj najbardziej magiczny czas w roku, oglądając specjalne wydanie porywającego filmu świątecznego inspirowanego uwielbianym przez widzów klasykiem Disneya. Daj się zadziwić Pani Imbryk, która opowie kolejną „historię starą jak świat” – o świętach Bożego Narodzenia, które o mały włos nie doszłyby do skutku, a to za sprawą intryg Forte, byłego nadwornego kompozytora, który zrobi wszystko, żeby rozdzielić Belle i Bestię na zawsze. Ta przygoda urzeka przepięknymi piosenkami, zachwycającymi animacjami oraz nieprzemijającymi motywami nadziei, przyjaźni i miłości. Twoja rodzina będzie rozkoszować się atmosferą świąt przez cały rok dzięki ponadczasowej magii filmu „Piękna i Bestia: zaczarowane święta”.