Bajki na dobranoc
W trakcie ich epickiej podróży poprzez kraj Marshall kładzie Marvina spać i opowiada mu trzy rymowane baśnie o swoich przyjaciołach.
Marshall i Marvin są nadal w drodze na wesele – tym razem autobusem – i utknęli w korku. Marshall zostawił książkę z bajkami w samochodzie i jest zmuszony wymyślać rymowane bajki na poczekaniu, żeby uśpić syna. Wszyscy otaczający go pasażerowie są uraczeni rymowanymi historyjkami na temat wielu przygód ekipy.