Taran i magiczny kocioł
W ramach pełnych grozy poszukiwań sposobu na zostanie niezwyciężonym wojownik znajduje czarny kocioł. Jego plany chce jednak pokrzyżować niespodziewany przeciwnik: młody pomocnik świniopasa o imieniu Taran. Chłopak z pomocą grupki przyjaciół – w której skład wchodzą odważna księżniczka Eilonwy, pieśniarz Fflewddur Fflam i Hen Wen, wyjątkowa świnka, która potrafi przewidywać przyszłość – wyrusza na misję, by zniszczyć niebezpieczny czarny kocioł.
Niesamowita przygoda pełna fantazji, magii i zabawy. Ten, kto uwolni tajemniczą siłę czarnego kotła, stanie się niezwyciężony. Przerażający Rogaty Król zrobi wszystko, by zdobyć kocioł. Jego plany chce jednak pokrzyżować niespodziewany przeciwnik: młody pomocnik świniopasa o imieniu Taran, który marzy o zostaniu bohaterem. Chłopak z pomocą grupki przyjaciół, w której skład wchodzą odważna księżniczka Eilonwy, pieśniarz Fflewddur Fflam i Hen Wen, wyjątkowa świnka, która potrafi przewidywać przyszłość, wyrusza na misję, by zniszczyć niebezpieczny czarny kocioł. Czy starczy mu odwagi?