Złe wieści, niedźwiadku
Dr Oakley ryzykuje życie, by uratować niedźwiedzia brunatnego przed utonięciem i staje do walki z innym zawziętym niedźwiedziem. Pomaga reniferowi z zagrażającą życiu chorobą jamy ustnej i nowo narodzonemu cielakowi z ciężkim przypadkiem salmonelli. Pewien ważący prawie 300 kg dzik musi pożegnać się ze swoimi przerośniętymi klejnotami rodowymi.