Hotel Marigold
Judi Dench, Bill Nighy, Maggie Smith i Tom Wilkinson w barwnej komedii opowiadającej o brytyjskich emerytach, którzy przenoszą się do domu opieki w Indiach i tam odnajdują nową energię do życia.
„Hotel Marigold” opowiada o grupie brytyjskich emerytów, którzy postanawiają „przetransferować” swój pobyt do tańszych i, jak się zdaje, egzotycznych Indii. Skuszeni reklamami nowo odnowionego Hotelu Marigold oraz wizją wygodnego życia przybywają na miejsce, gdzie okazuje się, że pałac dni świetności ma już dawno za sobą. Choć o luksusach mogą zapomnieć, na stałe odmienią ich wspólne doświadczenia, jakie staną się tam ich udziałem, a po drodze odkryją, że na nowe życie i nową miłość nigdy nie jest za późno – wystarczy jedynie uwolnić się od przeszłości.