Jojo Rabbit
Uznany scenarzysta i reżyser Taika Waititi wnosi swój charakterystyczny humor i patos do filmu „JOJO RABBIT”, będącego satyrą o II wojnie światowej. Film śledzi losy samotnego niemieckiego chłopca (Roman Griffin Davis jako Jojo), którego światopogląd zostaje wywrócony do góry nogami, gdy odkrywa on, że jego samotna matka (Scarlett Johansson) ukrywa na strychu młodą Żydówkę (Thomasin McKenzie).
Scenarzysta i reżyser Taika Waititi (reżyser „Thor: Ragnarok” i „Dzikie łowy”) wnosi swój charakterystyczny humor i patos do najnowszego filmu, „Jojo Rabbit”, będącego satyrą o II wojnie światowej. Film śledzi losy osamotnionego niemieckiego chłopca (Roman Griffin Davis jako Jojo), którego światopogląd zostaje wywrócony do góry nogami, gdy odkrywa on, że jego samotna matka (Scarlett Johansson) ukrywa na strychu młodą Żydówkę (Thomasin McKenzie). Na przekór swojemu idiotycznemu, wyimaginowanemu przyjacielowi, Adolfowi Hitlerowi (Waititi), Jojo konfrontuje się z własnym ślepym nacjonalizmem.