Droga Gabby Capili do Disney Animation Studios zaczęła się, gdy jako mała dziewczynka poszła z ojcem do kina na swój pierwszy film Disneya – Nowe szaty króla. Gabby uczy nas, jak narysować Kuzco, jej ulubioną postać z tego filmu, podkreślając jak ważne jest, by kierować się intuicją i pozwolić, by życie poprowadziło nas tam, gdzie jest nasze miejsce.