Podwodne życie ze Steve’em Zissou
Zissou (Bill Murray) i jego załoga wyruszają na morską wyprawę, której celem jest namierzenie tajemniczego, nieuchwytnego i prawdopodobnie nieistniejącego rekina, który rzekomo pożarł partnera Zissou podczas zdjęć do ich ostatniego dokumentu.
Steve Zissou (Bill Murray), oceanograf o międzynarodowej sławie, oraz jego załoga wyruszają na morską wyprawę, której celem jest namierzenie tajemniczego, nieuchwytnego i prawdopodobnie nieistniejącego rekina, który rzekomo pożarł partnera Zissou podczas zdjęć do ich ostatniego dokumentu. Do ekspedycji dołączają też: młody pilot, który, być może, jest synem Zissou (Owen Wilson), piękna dziennikarka pracująca nad materiałem o kapitanie (Cate Blanchett) oraz jego współproducentka, a zarazem żona, z którą pozostaje w separacji (Anjelica Huston). Załoga musi stawić czoła kolejnym przeszkodom: piratom, porwaniom i bankructwu. Nominowany do Oscara reżyser i scenarzysta Wes Anderson zgromadził w tej nieprzewidywalnej i szalenie oryginalnej komedii gwiazdorską obsadę, którą zasilili także: Willem Dafoe, Jeff Goldblum, Michael Gambon, Noah Taylor i Bud Cort.