Trzymający w napięciu thriller z Markiem Wahlbergiem w roli głównej, oparty na legendarnej grze wideo. Max Payne to gliniarz-indywidualista, który ma w nosie wszelkie zasady i praktycznie nic do stracenia. Żądny zemsty za brutalne zamordowanie jego rodziny Payne chce za wszelką cenę wytropić sprawców. Obsesyjne śledztwo zabiera go w koszmarną podróż, gdzie mroczne fantazje mieszają się z rzeczywistością.