Muppety: Poza prawem
Film wytwórni Disneya, „Muppety: Poza prawem”, opowiada o przygodach Muppetów podczas tournée po Europie. Niestety czekają tu na nich wielkie kłopoty, bowiem zostają wplątani w przekręt, za którym stoją nikczemny Constantine i jego pomocnik Dominic.
Film wytwórni Disneya, „Muppety: Poza prawem”, opowiada o perypetiach ekipy Muppetów podczas tournée po wypełnionych po brzegi salach w najwspanialszych europejskich teatrach — między innymi w Berlinie, Madrycie, Dublinie i Londynie. Niestety na sympatyczne stworki czekają tu wielkie kłopoty, bowiem zostają przypadkowo wplątani w przekręt na skalę światową, którego mózgiem jest niejaki Constantine – Numer Jeden wśród światowych przestępców, sobowtór Kermita. W realizacji nikczemnego planu pomaga mu Dominic, jego prawa ręka, znany też jako Numer Dwa, w którego wcielił się Ricky Gervais. W filmie występują również Ty Burrell, jako agent Interpolu Jean Pierre Napoleon, oraz Tina Fey w roli Nadii, zadziornej strażniczki więziennej.