Pewnego razu w Rzymie
Kiedy Beth, nieszczęśliwa w miłości, nowojorska kuratorka (Kristen Bell) wyjeżdża w szaloną podróż do Rzymu na ślub swojej siostry, zaskakuje ją niespodziewane zauroczenie. Szybko przychodzi rozczarowanie, a Beth wyciąga monety z Fontana dell’Amore, co sprawia, że w magiczny sposób wzbudzając miłość w komicznie niewłaściwych adoratorach. Kiedy zakochuje się w niej uroczy reporter (Josh Duhamel), Beth jest sceptyczna. Nie przegapcie niesamowicie zabawnych ról gwiazdorskiej obsady, którą będziecie chcieli oglądać w nieskończoność.