Nazistowski obóz śmierci: wielka ucieczka
Tajny nazistowski obóz zagłady w Sobiborze powstał wyłącznie w celu przeprowadzenia masowej eksterminacji Żydów. Jednak 14 października 1943 roku doszło do największego i najbardziej skutecznego w historii II Wojny Światowej buntu więźniów, więźniowie chwycili za broń.
14 października 2013 roku minęła 70. rocznica wydarzenia, które wstrząsnęło nazistami. Tego dnia żydowscy więźniowie utworzonego na terytorium Polski przez nazistów obozu zagłady w Sobiborze dokonali krwawego przewrotu. Poprzez brutalnie szczerą ekranizację i przekonujące zeznania z pierwszej ręki, udaj się w podróż z ostatnimi ocalałymi, aby poznać niezwykłe historie o odwadze, desperacji i determinacji.