Randka na weselu
Imprezowi bracia Mike (Adam Devine) i Dave (Zac Efron) zamieszczają w internecie ogłoszenie. Poszukują idealnych partnerek (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) na wesele siostry, które odbędzie się na Hawajach.
Aby uniknąć kompromitacji przed rodziną imprezowi bracia Mike (Adam Devine) i Dave (Zac Efron) zamieszczają w internecie ogłoszenie w poszukiwaniu idealnych partnerek na hawajski ślub ich siostry. Nie przypuszczają jednak, że natrafią na duet (Anna Kendrick, Aubrey Plaza) jeszcze bardziej szalony niż oni sami.