Generation Youtube
Z okazji dziesiątej rocznicy powstania serwisu YouTube przedstawiamy historię ostatniej dekady z perspektywy najsłynniejszego na świecie serwisu do udostępniania wideo.
Z okazji dziesiątej rocznicy powstania serwisu YouTube przedstawiamy historię ostatniej dekady z perspektywy najsłynniejszego na świecie serwisu do udostępniania wideo. To historia ludzi, którzy ją stworzyli, gwiazd, którym dała początek, i krajów, których losy odmieniła. Przedstawiając wczesne hity, takie jak „Diet Coke & Mentos” i „LonelyGirl15”, oraz popularne virale „Charlie Bit My Finger” i „Gangnam Style”, zaglądamy za kulisy najbardziej kultowych teledysków, poznajemy gwiazdy, które je stworzyły i odkrywamy, w jaki sposób platforma zmieniła ich życie – i na nowo zdefiniowała naturę sławy i popkultury.