Droga do zatracenia
Ucieczka płatnego zabójcy, próbującego ratować życie syna i dokonać zemsty na tych, którzy go skrzywdzili.
Dwóch ojców: Michael Sullivan, płatny zabójca irlandzkiej mafii w pogrążonym w kryzysie Chicago; oraz John Rooney, szef Sullivana i człowiek, który wychował go jak syna. Dwóch synów: Michael Sullivan, Jr. i Connor Rooney, z których każdy desperacko pragnie zasłużyć na względy ojca. Zazdrość i rywalizacja postawiły ich wszystkich przeciw sobie, ostatecznie przenosząc pracę Sullivana do jego życia prywatnego i prowadząc do śmierci jego ukochanej żony i najmłodszego syna, Petera. Teraz Michael Sullivan i jego ocalały syn wyruszają w podróż wywołaną tragedią i napędzaną zemstą.