Marvel One-Shot: Team Thor: Part 1
Krótki satyryczny dokument w reżyserii Taiki Waititiego (Thor: Ragnarok) ukazuje, co mógłby robić Thor, gdyby reszta Avengersów walczyła ze sobą w filmie Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów.