The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game – An ABC News Special
Program „The Real Queens of Hip-Hop: The Women Who Changed the Game” przedstawia intymne spojrzenie na przemiany i wpływ wokalistek i raperek opowiedziane przez liderki gatunku, które pomogły stworzyć muzyczne i kulturalne imperium. W programie wywiadów udzieliły same kobiety, a prowadzącą jest Salt z Salt-N-Pepa. Występuje również legendarna MC Lyte, a oryginalną ścieżkę dźwiękową stworzyła WondaGurl. Ten godzinny program zawiera najnowsze wywiady z gwiazdami dzisiejszych list przebojów (m.in. City Girls), pionierkami z lat 70. (m.in. „matka mikrofonu” MC Sha-Rock) oraz gwiazdami lat 80. i 90. oraz początku XXI wieku (m.in. Da Brat, Eve, Trina i Yo-Yo). Te znakomite artystki opowiedzą o najważniejszych momentach swojej kariery i kulisach swoich osobistych historii. W programie znajdzie się również rzadko spotykana rozmowa międzypokoleniowa prowadzona przez gwiazdę radiową i raperkę Angie Martinez z Lakeyah, Lil Mamą i Roxanne Shanté. Artystki rozmawiają o wspólnych doświadczeniach związanych z wejściem do branży zdominowanej przez mężczyzn, presji związanej z ciałem i urodą wywieranej na kobiety pojawiające się w świetle reflektorów oraz o tym, jak internet i media społecznościowe zmieniły rap.