Zapnijcie pasy do pończoch. Kultowy koszmar erotyczny wykraczający poza granice wyobraźni powraca. Gdy młodym narzeczonym (Barry Bostwick i Susan Sarandon) psuje się auto podczas ulewnej nocy, lądują w zamku szalonego naukowca, dr. Frank-N-Furtera (Tim Curry). Czekają ich tam niezapomniane, mrożące krew w żyłach przygody.