Tick Tock Tale
Z zamglonych ulic wiktoriańskiego Londynu pochodzi zabawna opowieść o niedocenianym bohaterze, który wykorzystuje swoją niedoskonałość, by osiągnąć coś niezwykłego. Czas ucieka, sklep z antykami zostaje napadnięty i okradziony, a los porwanych zegarów spoczywa w małych rękach wyrzutka, który wydaje się trochę szalony.