To znowu ty
„To znowu ty” to świetna zabawa z udziałem gwiazd z wyjątkowym talentem komediowym: Kristen Bell, Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver i szalonej, jak zawsze, Betty White. Dla Marnie (Bell) szkoła średnia była horrorem, a ślub jej brata – jego sequelem, kiedy panną młodą okazuje się jej największa szkolna rywalka. Spotkanie z jedyną osobą, której Marnie wolałaby już nigdy więcej nie widzieć, rozpoczyna niesamowicie śmieszny pojedynek między miłą dziewczyną a wredną dziewczyną. A gdyby tego było mało, mama Marnie (Curtis) spotyka się ze swoją własną szkolną nemezis (Weaver).