Japońskie sekrety
Udaj się w głąb zaśnieżonych gór środkowej Japonii i poznaj Hiro, odważnego młodego makaka, który nawiązuje niezwykłą przyjaźń. Dołącz do Hiro i jego rodziny, gdy zmagają się z burzami, doświadczają narodzin nowego życia i mierzą się z tragedią śmierci. To intymna, wciągająca opowieść o rodzinie, przyjaźni i walce w sercu Alp Japońskich.