Zaczarowany świat Belli
Film inspirowany klasykiem Disneya opowiada „historię starą jak świat”. Dołącz do Belle, Bestii, Płomyka i nowych bohaterów, którzy odkrywają, jak dzięki współpracy i przyjaźni ponury zamek można przemienić w olśniewający pałac godny księżniczki!