Zenimacja
Wyłącz się, zrelaksuj i pozwól sobie na ukojenie zmysłów dzięki dźwiękom Zenimacji Disneya. Taniec Sisu w deszczu, ocean wzywający Vaianę, przemiany Baymaxa i Bestii w ludzi – te kultowe sceny zmienią się w niepowtarzalne akustyczne przeżycia.
"Rusza nowy sezon Zenimacji. Wyłącz się na chwilę, zrelaksuj się i pozwól sobie na ukojenie zmysłów dzięki kompilacji ponadczasowych dzieł od Walt Disney Animation Studios. Daj się oczarować nowym i klasycznym filmom Disneya. Zobacz ujęcia z pierwszego filmu o Królewnie Śnieżce i siedmiu krasnoludkach oraz nie publikowane do tej pory sceny z filmu „Raya i ostatni smok”.Wyłącz się na chwilę, zrelaksuj i pozwól sobie na ukojenie zmysłów dzięki Zenimacji – pełnemu doznań akustycznych i wizualnych animowanemu dziełu wytwórni Walt Disney Animation Studios. Za jego powstanie i montaż odpowiada David Bess, a za produkcję – Amy Astley. Prezentuje Walt Disney Animation Studios."