Droga na szczyt
„Droga na szczyt”, serial produkcji LeBrona Jamesa i Mavericka Cartera, to inspirujący dokument o życiu i karierze światowej klasy komików, muzyków i sportowców. W każdym odcinku inna gwiazda zaprasza widzów w swoje rodzinne strony i odwiedza z nimi wszystkie miejsca, które odegrały ważną rolę w jej dorastaniu. Poznajemy członków rodzin, trenerów, nauczycieli, mentorów i bliskich przyjaciół naszych idoli. Dzięki ich wspomnieniom ważnych, często bardzo intymnych chwil, mamy szansę przekonać się, kim byli bohaterowie serialu, zanim zyskali sławę. Nieznane dotąd szerszej publiczności relacje pozwalają nam ujrzeć ich w najważniejszych dla nich momentach życia w świetle, w jakim nie widział ich nikt, i dowiedzieć się, jak zdobywali szczyt.