Gra o wszystko
Cha Moosik prowadzi małe kasyno, ale ucieka na Filipiny przed kontrolą Urzędu Skarbowego. Tam przejmuje pełnoprawne kasyno i zdobywa wpływy wśród filipińskich polityków i biznesmenów. Jednak zostaje wrobiony w śmierć Min Seokjuna, a jego tropem podąża Oh Seunghoon z koreańskiej policji. Wielkie pieniądze kuszą do zdrady. Kto na samym końcu zasiądzie na tronie?