Black Rock Shooter: Apokalipsa
Jest rok 2062. Ziemia została zrujnowana wskutek nieudanego projektu związanego z automatyzacją pracy, podczas realizacji którego SI o nazwie Artemida wypowiedziała ludzkości wojnę. Pewnego dnia Cesarzowa budzi się jednak w laboratorium badawczym. Jest jedną z trojga ocalałych strażników i musi zniszczyć windę kosmiczną zanim Artemida ją ukończy. Jeśli jej się to nie uda, armia maszyn opanuje Ziemię.