GhostForce
Liv, Andy i Mike w tajemnicy tworzą zespół superbohaterów, Ghostforce, żeby tworzyć z duchami siejącymi zamęt w Nowym Jorku i żerującymi na strachu mieszkańców.
Liv, Andy i Mike to trójka licealistów, która w tajemnicy tworzy Ghostforce, zespół superbohaterów z mocami duchów. Dzięki technologii autorstwa ich mentorki, panny Jones, i pomocy tajemniczego Buszka, walczą ze zjawami, które pojawiają się w Nowym Jorku: istotami żywiącymi się strachem mieszkańców. Żeby je pokonać, nasi bohaterowie muszą regularnie wspólnie walczyć… przed powrotem na kolejną lekcję do szkoły!