Dzieci III Rzeszy
W latach 30. XX wieku partia nazistowska NSDAP powołała do życia organizację młodzieżową o nazwie Hitlerjugend, czyli „Młodzież Hitlera”. Jej zadaniem była indoktrynacja dzieci i nastolatków i stworzenie z nich dziecięcej armii gotowej walczyć za Hitlera. W pierwszym odcinku przyglądamy się historii organizacji od jej powstania do wybuchu II wojny światowej. Druga część rozpoczyna się w szczytowym punkcie wojny i jest poświęcona losom Hitlerjugend w obliczu wojennej klęski Niemiec.