Gdzie jest szeregowy Dulaney?
W 1979 roku szeregowy Leroy Dulaney znika ze swojego posterunku w Camp Lejeune. Wojsko uznaje go za dezertera, ale jego matka, Carol, przeczuwa, że coś jest nie tak. Z pełną determinacją chce się dowiedzieć, co się stało z jej synem, i podejmuje własne śledztwo. Nie wyobraża sobie jednak, jakich odkryć przyjdzie jej dokonać.
W 1979 roku szeregowy Leroy Dulaney znika ze swojego posterunku w Camp Lejeune. Wojsko uznaje go za dezertera, ale jego matka, Carol, przeczuwa, że coś jest nie tak. Z pełną determinacją chce się dowiedzieć, co się stało z jej synem, i podejmuje własne śledztwo. Nie wyobraża sobie jednak, jakich odkryć przyjdzie jej dokonać: świat pełen narkotyków, rzekomych satanistów i prawdopodobnie seryjnego mordercy.