Najniebezpieczniejsze drogi Europy
Każdej zimy śnieżyce zamieniają norweskie przełęcze w jedne z najniebezpieczniejszych dróg Europy i blokują ważne szlaki handlowe, a w skrajnych przypadkach przyczyniają się do śmiertelnych wypadków. Nadciągającej katastrofie może zapobiec tylko grupa bezkompromisowych pracowników pomocy drogowej, którzy dzięki pomysłowości, sprytowi i odwadze mogą uratować sytuację na najniebezpieczniejszych drogach Europy.