Z pamiętnika młodego detektywa
Zaklęcia, klątwy, osobliwości… Poznaj „ludzi”, którzy wyczołgują się z cienia. W odświeżonej serii wybranych odcinków Young Kindaichi stare i nowe historie nabierają innego znaczenia.