Przygody Kubusia Puchatka i jego przyjaciół w Stumilowym Lesie.
W „Nowych przygodach Kubusia Puchatka” drzwi sypialni Krzysia prowadzą do Stumilowego Lasu, ponadczasowego miejsca pełnego przygód i fantazji. W świecie Krzysia mieszkają Kubuś Puchatek, Tygrysek, Prosiaczek, Kłapouchy, Gofer, Sowa, Kangurzyca i Maleństwo — wytwory jego żywej, niestrudzonej wyobraźni. Ich szalone eskapady są lustrzanym odbiciem żywiołowego, sześcioletniego wnętrza Krzysia. Serial łączy nieustanie akcję z miłością dziecka do jego najlepszego przyjaciela, misia Puchatka.