Złota rzeka
Han Dujin oraz oddział wodnej policji rzeki Han, zaczynają się interesować Go Giseokiem, który zachowuje się podejrzanie na pokładzie statku wycieczkowego uwięzionego na mieliźnie. Odkrywają spisek, w który zamieszany jest Giseok, firma Kyungin i ich były przyjaciel, Baek Chul.
Policja wodna pilnuje bezpieczeństwa na południowokoreańskiej rzece Han. Sierżant Han Duijin wraca na posterunek po całonocnej operacji ratunkowej, podczas której zauważył, że Go Giseok zachowuje się podejrzanie na pokładzie uwięzionego na mieliźnie statku wycieczkowego. Duijin postanawia rozpocząć śledztwo, odkrywa spisek, w który biorą udział Giseok, firma Kyungin i były przyjaciel – Baek Chul. Duijin i jego oddział ruszają do akcji, by chronić rzekę Han i pobliskich mieszkańców.