Rajskie wyspy
Tropikalne wyspy między Azją a Australią należą do najbardziej zróżnicowanych biologicznie obszarów na Ziemi i są domem dla ogromnej liczby roślin i zwierząt. Od drzewiaków i wyraków po diabły morskie i poskoczki mułowe, region ten tętni życiem. Ale dlaczego? Odpowiedź na to pytanie kryje się w otchłani czasu i milionach lat istnienia wysp oraz mocach ziemi, słońca i księżyca.