Santa Evita
Po śmierci Evy Duarte de Perón w 1952 roku jej zwłoki są przez trzy lata przechowywane w oczekiwaniu na budowę mauzoleum – miejsca spoczynku, które jednak nigdy nie powstało. W 1955 roku wojskowi przejęli kontrolę nad Argentyną i ukryli ciało Perón przed opinią publiczną, obawiając się, że zjednoczy ono kraj przeciwko nim. Nie przypuszczali jednak, że czyniąc to, stanie się ona po śmierci bardziej niebezpieczna niż za życia.
Jest to opowieść o Evie Duarte de Perón po jej śmierci. Zabalsamowane ciało „Evity” odbyło podróż, która trwała 22 lata i była równie niesamowita, jak 33 lata jej życia. Evita zmarła w 1952 roku, ale jej zwłoki przez trzy lata czekały na budowę pomnika, który ostatecznie nigdy nie powstał. W 1955 roku rząd prezydenta Peróna został obalony przez wojskowych, którzy ukryli ciało na 19 lat, aby nie stało się symbolem walki przeciwko reżimowi. Choć jako żona generała Peróna była postacią sceny politycznej tylko przez sześć lat, jej zwłoki miały wpływ na politykę argentyńską przez ponad dwie dekady, tworząc chorobliwie dziwną historię, która przeszła do sfery mitologii. Dla oficerów wojskowych, którzy przejęli władzę, Evita była jeszcze bardziej niebezpieczna niż za życia, ponieważ wszyscy obawiali się tego zbłąkanego ciała bez grobu.