Tacy jesteśmy
Pokrzepiająco szczery i prowokujący serial opowiada o losach wyjątkowej rodziny, której ścieżki wzajemnie się przecinają, a historie z ich życia przeplatają się w ciekawy sposób. TACY JESTEŚMY to inteligentny, nowoczesny serial, który rzuci wyzwanie waszym codziennym przypuszczeniom wobec ludzi, których niby znacie.