T.O.T.S. Halo, tu T.O.T.S.
Młodzi Lotnicy w T.O.T.S., Pim i Fredzio, ponad wszystko kochają dostarczać słodkie, zwierzęce bobasy do ich rodzin - ale jak maluchy sobie radzą dalej? Pim i Fredzio dzwonią do swoich małych ulubieńców, żeby sprawdzić jak się mają i by zaśpiewać im piosenkę.