Trust
Oparty na prawdziwych wydarzeniach serial „Trust” opowiada historię sukcesów i porażek jednej z najbogatszych i najbardziej nieszczęśliwych rodzin Ameryki – rodu Gettych. Serial „Trust” opowiada o złożonych relacjach panujących w każdej rodzinie, niezależnie od jej majętności.
Oparty na prawdziwym wydarzeniach serial „Trust” opowiada historię sukcesów i porażek jednej z najbogatszych i najbardziej nieszczęśliwych rodzin Ameryki, rodu Gettych. Będący w równej mierze historią rodzinną, sagą i opowieścią o niszczącej sile pieniędzy, serial „Trust” przygląda się złożonym relacjom panującym w każdej rodzinie, niezależnie od jej majętności. Serial, który doczekał się wielu sezonów, opowiada historię rozgrywającą się na przestrzeni dwudziestego wieku, a zaczynającą się w 1973 roku w Rzymie od porwania przez włoską mafię Johna Paula Getty’ego III (Harris Dickinson), dziedzica naftowej fortuny rodu Gettych. Porywacze liczyli na wielomilionowy okup. W końcu który bogaty ród nie zapłaciłby za powrót ukochanego członka rodziny? Dziadek Paula, J. Paul Getty Sr. (Donald Sutherland), tajemniczy potentat naftowy i prawdopodobnie najbogatszy człowiek świata, żyje w zabytkowym dworze na angielskiej wsi, wyłącznie w towarzystwie kochanek i udomowionego lwa. Jest zajęty. Ojciec Paula, J. Paul Getty Jr. (Michael Esper), mieszka gdzieś w Londynie i w zamroczeniu nie odbiera telefonu. Matka Paula, Gail Getty (Hilary Swank), samotnie podejmuje negocjacje z coraz bardziej zdesperowanymi porywaczami. Niestety Gail nie ma grosza przy duszy. Serial „Trust” to historia gehenny nastolatka w rękach porywaczy, którzy nie potrafią zrozumieć, dlaczego nikt nie chce odzyskać zakładnika.