We Are Now
Siedemnastoletnia Laura z przyjaciółmi wkrótce skończą szkołę średnią. Laura i Olli się spotykają, ale jej uczucia nie zawsze były tak jasne i głębokie, jakby sobie tego życzyła. Doskwiera jej niepewność, a do tego podoba jej się Daniel. Gdy Olli zdaje sobie z tego sprawę, sytuacja się pogarsza.